Ücretli reklamlar

Ücretli reklamlar (paid ads) olarak da bilinen reklam tipleri belirli bir ücret karşılığında bir markanın internet üzerindeki reklamlarının yayınlanması anlamına gelir. Genellikle offline reklam kampanyaları ücretli reklamlar olarak adlandırılmaz. Ücrete tabi reklam kampanyaları; arama motorları, sosyal medya kanalları, mobil uygulamalar, video içi reklamlar, belirli yayıncıların hedeflendiği reklamlar olarak düzenlenebilir. Örneğin bir kaç web sitesi sahibi olan bir reklam yayıncısı ajans ile belirli sürelerde anlaşıp firmanızın reklamını yapabilirsiniz.

Arama motorları reklamcılığının günümüzdeki kadar hızlı olmadığı günlerde belirli kitleleri hedeflemek için çeşitli web sitelerine statik reklamlar verilirdi. Artık bir çok web sitesine arama motorları reklam kampanyaları sayesinde ulaşabiliyor ve reklam yoğunluklarını istediğimiz siteye göre hedefliyoruz. Adwords gibi bir reklam sistemi ile birlikte artık geliştirilmiş hedeflemeler ve anlık raporlamalar ile daha verimli reklamlar kullanıyoruz.

Ücretli sistemler iyi optime edildiğinde her zaman yatırımını gelire dönüştürür. Bazı durumlarda tekrarlı alışverişler olduğu için ürün kalitesi ön plana çıkmaktadır. Eğer internet üzerinden sattığınız hizmet yada ürünlerinizde müşteri memnuniyetini ön plana çıkarırsanız kısa sürede büyüyen bir müşteri portföyüne sahip olabilirsiniz. Sizden alışveriş yapan kişilerin internet yorumları ve arkadaş tavsiyeleri işinizin beklenenden fazla bir ölçüde büyümesini sağlar.

adwords ücretli reklamlar
adwords ücretli reklamları

İnternet reklamcılığına yeni başlamayı düşünen işletme sahipleri için en uygun reklam sistemlerinden biri Adwords reklamlarıdır. Anlık raporlamaları ve müdahale imkanı, dönüşümler yani siparişleriniz yada aramalar için harcama maliyet özellikleri gibi bir çok avantajı yönetebilir ve reklam danışmanınız ile birlikte kârlı bir yolculuğa çıkabilirsiniz.

Ücretli reklam sistemleri

İdemarket Google Partner bir yazılım şirketi olarak ücretli reklamlar konusunda her zaman Adwords sistemlerini iş planının önüne yerleştirir. Önceliği bu mecrada tutmamızın nedeni kullanıcıların hangi sektörde olursa olsun kısa sürede hizmet veya ürünleri ile ilgili satışları düşük maliyetler ile arttırmamızdır.  Her geçen gün daha çok firmanın internet reklamlarını satış süreçlerinin önüne aldığını görüyoruz. Bu mecraların ilerleyen yıllarda daha çok rekabetin görüneceği mecralar olacağının kanıtıdır. Bu sebeple Google reklamlarında kısa süre içerisinde yer almanız satış ve marka sürdürülebilirliği için büyük bir avantaja sahip olmanızı sağlar.

 

ücretli reklamlar
google ads ücretli reklamlar

Yazar: Burak Berber

1 thought on “Ücretli reklamlar

    […] Ücretli reklamlar (Paid Ads), genelde kullanıcıların belirli bütçeler belirleyip sonrasında kendi web sayfalarına veya telefon numaralarına yönlendirme yaptıkları tanıtımları kapsıyor. İnternet üzerindeki ücretli reklamlar ise genelde; Google reklam sistemleri olarak bilinen Adwords, sosyal medyada belirli bir hedef kitle odaklı yapılan Facebook reklamları veya bir çok web sitesi ile anlaşmalı yayıncı barındıran özel reklam kuruluşları üzerinden yapılmaktadır. […]

Yorumlar kapalı.